Sandra's blogg :)

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

måndag utan ridning hmm?

Av Sandra - 4 april 2011 21:11

Måndag idag då, har väl varit både roligt och otroligt segt. Är alltid trött på måndagar för på lördag/söndag så har jag vant mig vid att få sova länge och sen helt plötsligt ringer alarmet kl. 04.30 på måndagen, tur att det finns en snooze-knapp ! haha, skämt o sido, andvänder den sällan då hunden måste hinna rastas (okej, för mig är det bara o öppna dörren) och jag ska äta frukost, göra mig iordning osv. Men men, kom upp idag iaf. har väl sovit sisådär 2 timmar MAX, börjar kännas nu kan jag lova. Nej, fy va ont i huvudet jag har haft idag, och jag har varit jätteslö och okoncentrerad, även irriterat mig på allt möjligt. Jag brukar ju inte vara sån men det kanske är för att jag inte red idag? första gången på väldigt, väldigt länge som jag inte rider faktiskt. Känns otroligt konstigt måste jag medge.


Sen kom "Tears in heaven" med Eric Clapton på radion (lyssnade på radion på lektionen) och jag kunde verkligen inte hålla emot tårarna, den påminner ju så otroligt mycket om Pentagon, min gamla häst ! usch, kändes hemskt och där förstördes min dag. Har jag gråtit en gång under dagen så är resten bara skit tänker jag.


Men nu ska jag inte låta deppad ! har faktiskt varit en helt okej dag idag . Dock var det lite pinsamt när pappas kompis frågade om min pojkvän & mina föräldrar vet inget om att jag har kille så jag bah "öh, vadå pojkvän  ?" hahah fail !
men det gick ju trots allt bra ändå för pappa försökte fixa min motocross så han hörde inget, hoppas bara inte de pratar om det sen .


Hahah, detta inlägget börjar spåra ur lite nu känner jag, har inget roligt att skriva om så jag visar lite bilder av allt mellan jord till himmel.. enjoy ;)


nej, förresten! de kommer imon - ska lägga mig snart HAHA feel the pain bitches ;D


puss o kram /Sandra<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 27 maj 2011 10:01


God morgon kära bloggläsare! Idag ska vi storshoppa till valpen som vi köpte igår! En liten tik på 10 veckor, blandras mellan Pudel/Bolognese, ville inte ha en renrasig pudel till utan det fick bli en blandras denna gången!Hon ska heta Bella och im...

Av Sandra - 25 maj 2011 19:38


Precis kommit hem efter en härlig dag i stallet ! Skulle rida Sancho men så skulle han hoppträna, så fick jag Hembys Vivaldi men så fick jag Rakel istället eftersom hon var rädd för o rida Rakel med tanke på att hon är lite speciell.. och stor.Men ...

Av Sandra - 13 maj 2011 21:32


Oherregud va mycket jag har o berätta men ändå kan jag inte skriva ett ord om det!Haha det bara kryper i fingrarna på mig för jag vill verkligen skriva om det MEN jag får inte -.- ... så tyvärr det får jag hålla för mig själv, men igår hade vi teori ...

Av Sandra - 26 april 2011 19:32


    Trött, sliten, trött...       Nej idag har jag bara varit trött o sliten hela dagen! Första skoldagen idag efter påsklovet & jag höll verkilen på att dö på de sista lektionerna. Sen kanske ni undrar lite över rubriken men jag tyckte i...

Av Sandra - 19 april 2011 14:59

Åhh va skönt :D !   Jättehärligt väder ute, har legat vid sjön och solat & ätit glass med Agnes hela dagen och nu ska vi ut och cykla till hästarna och gosa med de sen åker vi hit igen och så kommer hennes familj hit ikväll och grillar med min fa...

Om Sandra


Välkommen till min blogg!♥
Kommer främst handla om hästar, fotografering, djur & vänner :)
Kamera: Nikon D90 & Nikon D3000

Senaste inläggen

Ställ en fråga

7 besvarade frågor

Gästbok :)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards